Astrologická konference

www.ceskaastrologie.cz,www.horoskopodastrologa.cz

 - astrolog


Astrolog JUDr. Jiří Kubík, MBA, ceskaastrologie@seznam.cz, Tel. 607 646418


Všechny časy jsou v GMT



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: sommeil peut avoir des effets
PříspěvekNapsal: 11 čer 2019, 09:13 
Offline

Registrován: 17 led 2019, 09:33
Příspěvky: 1447
Intervaltraining met hoge intensiteit (HIIT) helpt snelheid en uithoudingsvermogen te vergroten door de aerobe capaciteit te vergroten. 1 In plaats van te focussen op lange, gestage statische runs per dag, schakelt u dingen uit met afwisselende periodes van intensieve inspanning en perioden van lagere intensiteit (herstel). De korte rust na snelle, intense uitbarstingen kan uw vermogen om sneller sneller te rennen geleidelijk Asics Gel Lyte 5 Dámské verhogen. 1

Schuimrollen - ook bekend als zelfmassage of zelf-myofasciale release - is afhankelijk van een buisachtig hulpmiddel om strakke spieren te helpen ontspannen, de Nike Air Pegasus 83 Dames flexibiliteit te verbeteren en het bewegingsbereik te vergroten (met name in de knie?n). 2 Schuimwielen kunnen ook helpen bij het voorkomen van de opbouw van littekenweefsel en verminderen de pijn in hardloopspecifieke spieren zoals de quads, hamstrings en kuiten.3 Behalve al deze voordelen kunnen een paar sessies met een schuimroller per week helpen blessures en snelheid te voorkomen herstel, twee van de meest stiekeme, beste manieren om de snelheid te verbeteren. Bron: Meervoudig gebruik van biofoamrollers

Hoewel de naam je misschien giechelt, is fartlek-training (Zweeds voor snel spelen) een leuke manier om te spelen met intervallen met hoge intensiteit, minus Adidas Zx 750 Womens de structuur voor het bekijken van de klok. 4 Als je eenmaal hebt opgewarmd, wissel je snelle periodes af met langzamer, gemakkelijk in te zetten inspanning. In plaats van elk interval naar de seconde te timen, heb je plezier en daag je jezelf uit door naar specifieke ori?ntatiepunten (d.w.z. een bepaalde boom of mailbox) te rennen.

Het ophalen van een paar halters, een medicijnbal, een kettlebell of een barbell voor krachttraining kan uw racetijd helpen verminderen buiten de sportschool. Uit onderzoek blijkt dat weerstandstraining een positief effect heeft op de uithoudingsprestaties. 5 Waarom? Wanneer hun kilometers wat hoger liggen, zijn spieren die niet klaar zijn voor verhoogde intensiteit meer vatbaar voor letsel. 6 Trainen met gewichten kan het bewegingsbereik vergroten, spieren voorbereiden op een hobbel in intensiteit en Nike Air Max 720 Donna houding en uithoudingsvermogen verbeteren.

Het versterken van je core-abdominals, hamstrings, bilspieren, heupen, rug en obliques is een effectieve methode om stabiliteit, snelheid en algehele prestaties te verbeteren. 7 8 Het beste van alles is dat een sterke kern lopers langer in vorm kan houden.

Lopende heuvels verhoogt de intensiteit en vermindert het risico op letsel, dankzij de verminderde gezamenlijke impact. Hardlopen, joggen of zelfs heuvels beklimmen, ontwikkelt spiervezels, maar de sleutel is om geleidelijk de lengte en steilheid van heuvels te vergroten.9

Cafe?ne is al lang geassocieerd met verbeteringen in loopprestaties en snelheid. 10 In één onderzoek verbeterde slechts 3 gram caffe?neerde koffie de snelheid van hardlopers tijdens een 1500 meter lange intensieve rit. 11 Omdat cafe?ne snel absorbeert, kun je een Adidas Superstar Mujer kop koffie drinken vlak voor het begin van een run.

Net zoals schuim rollen de looptijden kan verkorten door de flexibiliteit te verbeteren, kan yoga een effectieve manier zijn om strakke spieren uit te rekken en kracht, balans en co?rdinatie te verbeteren. Yoga leert ook pranayama, of ademwerk - de buikademhaling waar we het eerder over hadden. 12 Door yoga te ademen van de mat naar de stoep, kunnen lopers het lichaam besturen en een run minder veeleisend maken. 13
Slaap veel

Onderzoek suggereert dat slechts één nacht slaapgebrek negatieve effecten kan hebben op de uithoudingsvermogen en het tempo. 14 Adequate slaap kan helpen het herstel te versnellen na zware inspanningen, omdat onze spieren herstellen tijdens het dutten. Doe dus wat je kunt om in een normale, ontspannende routine voor het slapengaan te komen. 15 Als koffie in Nike Air Max Zero Womens de middag u ervan weerhoudt om gemakkelijk in slaap te vallen, sla het dan over. Als je vindt dat TV op de late avond je motor aan de gang houdt, sluit dan de buis eerder af. Schiet voor de slaapzoetige plek van zeven tot acht uur per nacht.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v GMT


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron

Úpravy vzhledu a funkce KAPIC software
Obsahová správa JUDr. Jiří Kubík, MBA, ceskaastrologie@seznam.cz, Tel. 607 646418