Astrologická konference

www.ceskaastrologie.cz,www.horoskopodastrologa.cz

 - astrolog


Astrolog JUDr. Jiří Kubík, MBA, ceskaastrologie@seznam.cz, Tel. 607 646418


Všechny časy jsou v GMT



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: corri ad un intervallo
PříspěvekNapsal: 11 čer 2019, 09:07 
Offline

Registrován: 17 led 2019, 09:33
Příspěvky: 1436
Voer de afstand uit die u veilig en zonder pijn kunt voltooien (bijv. 10 mijl) en vervolgens fietst of elliptisch voor de tijd die nodig is om de geplande mijlen op uw planning uit te voeren. Als je bijvoorbeeld veertien kilometer zou moeten rennen en je zou met een tempo van tien minuten rennen, zou je nog eens 40 kilometer rennen, Adidas Superstar Femme daarna elliptisch rijden of aquajoggen gedurende nog eens 40 minuten voor een totaal van 1:40 voor de dag. Voer de crosstraining uit op een eenvoudige tot gemiddelde inspanning (niet moeilijk). Hoewel cross-training niet hetzelfde is als hardlopen, zal het combineren van de trainingsvormen je helpen om uithoudingsvermogen te ontwikkelen, dus als je de kilometerstand kunt verhogen, heb je de juiste fitnessbasis om dat te doen.

Loop waar mogelijk op meer vergevingsgezind terrein zoals een piste, geprepareerd pad of paden. Als u dit doet, vermindert u de impactkrachten op uw lichaam, vermijdt u de afwijkende wielvlucht die u vaak op wegen tegenkomt en kunt u helpen bij het herstelproces. Het is ook verstandig om voorlopig vast te houden aan vlak terrein, omdat heuvels soms heupproblemen kunnen verergeren. Zodra u weer symptoomvrij Adidas Nmd Womens begint te werken, begint u weer heuvels toe te voegen aan uw regime.

Met toestemming van uw fysiotherapeut, weven in traplopen in uw cross-training regime. De klimbeweging is een effectieve low-impact manier om bil- en beenkracht te bouwen en traint met een hogere intensiteit om de conditie te behouden of te verbeteren. Een beetje traplopen gaat in eerste instantie ver, dus houd de duur tot slechts 20-30 minuten, zodat je kunt voorkomen dat je je kuiten uitblaast. Je kunt op trappenfabrieken klimmen in de sportschool of op echte trappen; hoe dan ook, focus op lopen, plaats je hele voet op elke trap en duw je hielen door om de bilspieren te activeren. Trappen zijn zo'n krachtig gereedschap voor cross-training voor hardlopers - je wilt misschien nooit stoppen!

Een andere effectieve manier om de impactkrachten op uw lichaam op de Nike Air Max 270 Herren lange termijn te verminderen, is om run-walk-intervallen te gebruiken. Draai in het bijzonder 4-5 Nike Free 5.0 Damen minuten en loop herhaaldelijk een minuut lang voor de lange duur. Hoewel het lijkt alsof deze methode meer tijd aan je runs zou geven, zul je misschien verbaasd zijn als je merkt dat je een tempo kunt vasthouden dat niet ver af ligt van je normale tempo op lange termijn. Bovendien kun je beginnen met te experimenteren met de run-walk-ratio die het beste bij jou past - voor sommigen is het misschien een 3/1 en voor anderen zou het elke minuut een minuut kunnen lopen.

De sleutel is om de strategie te verkennen om te zien of je hiermee de tijd aan je voeten symptoomvrij kunt bouwen. Als het verlichting biedt, kun je de lange afstand (12, 13, 14, 16 mijl ...) opbouwen en als je de afstand voor een herstelweek verkort, met een hoger interval Nike Cortez Dámské lopen (meer rennen, minder lopen) of voer de volledige training uit. U kunt bijvoorbeeld een www.hamsterylittlebillys.nl week lang 10 mijl rennen en vervolgens de volgende week een langere vlucht uitvoeren, bijvoorbeeld 11 of 12 mijl. Op die manier kunt u doorgaan met het opbouwen van uithoudingsvermogen en de tijd op uw voeten met een loop-loop-strategie met een lagere impact, terwijl u tegelijkertijd een basis van consistent hardlopen behoudt.

Hoewel je training is aangepast, houd dan rekening met de lessen die deze reis met zich meebrengt, want soms leiden onze zwakste plekken ons naar onze grootste prestaties.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v GMT


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron

Úpravy vzhledu a funkce KAPIC software
Obsahová správa JUDr. Jiří Kubík, MBA, ceskaastrologie@seznam.cz, Tel. 607 646418