Astrologická konference

www.ceskaastrologie.cz,www.horoskopodastrologa.cz

- astrolog

Astrolog JUDr. Jiří Kubík, MBA, ceskaastrologie@seznam.cz, Tel. 607 646418

Všechny časy jsou v GMT

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: pistes moins techniques
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2019, 08:25 

Ik hou van de oorzakelijke look en hoe licht de schoen aanvoelt. Ik was enthousiast om deze schoenen op het parcours uit te proberen, omdat ze er niet uitzien als een traditionele sleepschoen. Ze zijn vrij slank en flexibel.

Ik gooide ze als een compressiesok op de eerste keer dat ik ze aantrok, maar het wordt steeds beter na de eerste veters. De rechterschoen voelde wel iets strakker aan en ik voelde dat mijn buitenzool niet recht in de schoen zat. Ik heb wat aanpassingen gedaan en was onderweg.

Helaas Nike Air Max Sequent 2 Womens kwam ik er maar een paar kilometer uit vanwege het ongemak dat ik voelde aan de buitenkant van mijn rechtervoet. Ik gaf het nog niet op. De manier waarop de schoen is gemaakt, kon ik zien dat ze een beetje zouden uitstrekken.

Dus besloot ik dat ik 2 mijl op verschillende terreinen zou lopen om te zien hoe de schoen technische, rotsachtige, onverharde, verharde en betonnen paden behield. Ik zou deze schoenen niet op technisch terrein nemen, vooral als je kwetsbaar bent.

Bij de 4e en 5e run strekten de schoenen zich uit, maar de tussenzool en de buitenzool deden dit niet, dus ik voelde nog steeds het ongemak onder de rechterkant van mijn voet. Ik voelde ook dat mijn voet meer naar voren schoof toen ik trail vs. road liep. Ik liep nog een paar korte runs die toevallig in de regen waren met veel plassen en deze schoen neemt Nike Internationalist Womens geen water op. Mijn sokken waren doordrenkt en mijn voeten leken daarna op pruimen.

Mijn laatste run in de FF Gobi v3 was een lange weg op een niet-technisch onverharde weg. Ik was verrast dat ik geen van de pijn en / of ongemakken voelde die ik op de kortere duur voelde, maar het was ook erg koud en ik kon echt niets voelen. Het was een ander verhaal na de vlucht, de pijn was absoluut erger nadat ik opgewarmd was. Dus zodra ik thuis kwam, liet ik mijn onderbeen gedurende 15 minuten in een ijsemmer ondergedompeld, zo pijnlijk. Ik deed het die dag nog twee keer en ging door voor de komende paar dagen. Gelukkig heeft dat de truc samen met andere dingen gedaan om de kans op blessures te verminderen.

Om eerlijk te zijn, de schoen is niet ontworpen voor ruige, technische trails. Als het de snelheid is die u wilt, biedt de zevende Nike Air Zoom Pegasus 31 Hombre versie van dit model dat en is het een verbetering ten opzichte van eerdere modellen.

Ik merkte dat ik met gemak in de Salomon Sense 7 (enkelvoud voor een maat van 10 mannen) door single track en soepele trails kon glijden. De 18mm / 14mm druppel werkt goed voor mij.

Het viel me op dat de schoenen een behoorlijke ruimte hebben in de teenendoos, ook al zijn ze gevormd voor snelheid. Tijdens mijn runs, voelde ik nooit dat mijn tenen verkrampte zoals ik heb ervaren in andere minimalistische schoenen. De unieke veterstijl van Salomon ziet er eerst vreemd uit, maar het werkt goed om de voet comfortabel op zijn plaats te houden. (Het enige nadeel was dat na een modderig / nat lopen de verbinding met de veters vastliep, dus het kostte wat manoeuvreren om het los te maken om de schoen eraf te krijgen.)

Als het op bescherming aankomt, beginnen we vooraan. De teenbumper is een beetje een verkeerde benaming. Het Nike Air Max Tn Donna is eigenlijk een dikkere versterkte mesh die zijn uiterste best doet om de voet te beschermen. Op mindere technische trails accepteren lopers mogelijk een willekeurige rots of twee die ze trappen. Maar op meer technisch terrein wordt het gebrek aan bescherming meer een probleem.

Aan de achterkant is het hielkapje laag en blijft het bij de minimalistische benadering van de schoen. Het lijkt echter veilig te zijn.

De vulling rond de kraag is opnieuw minimaal. Waarschijnlijk goed genoeg tot gematigde paden, maar kan een probleem zijn op meer uitdagend terrein.

Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  

Všechny časy jsou v GMT