Astrologická konference

www.ceskaastrologie.cz,www.horoskopodastrologa.cz

- astrolog

Astrolog JUDr. Jiří Kubík, MBA, ceskaastrologie@seznam.cz, Tel. 607 646418

Všechny časy jsou v GMT

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: hoe lang moet je eten voordat
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2019, 08:13 

In de New Balance Summit Unknown was ik blij met het lichte ontwerp (minder dan 9 oz) van deze all-terrain schoen. De opvulling, de smallere hiel en de middelhoge voet en de beschermde teenendoos maakten het gemakkelijk om ze gewoon aan en uit te doen, omdat ze mijn Nike Air Max Motion Femme smalle voetjes omhelsden zonder te verschuiven. Ze presteerden goed op steile afdalingen / beklimmingen. Toen ik eenmaal begon te rennen, vergat ik dat ik nieuwe schoenen aan had en dat gevoel ging door bij de volgende runs. Ik heb nooit hete plekken of blaren gekregen.

De hardloper die deze schoen koopt, is iemand die graag op een droge onverharde weg loopt, maar ook graag een technisch parcours beklimt en wandelt. Als een eenvoudige, comfortabele all-terrain schoen, zou het goed werken voor elke trailrunner, expert of beginner.

Bij mijn eerste run besloot ik de schoen te testen op een parcours met zowel droge secties als modderige secties. Toen ik de schoenen aantrok, was ik aangenaam verrast dat ze geen "nieuwe" schoenen voelden. Omdat mijn voeten smal zijn bij de hiel en de middenvoet, krijg ik meestal blaren of hete plekken op Nike Air Vapormax Dámské nieuwe, bredere schoenen, vooral als het gaat om water of modder. Deze omhelsden echter mijn voeten en liepen verrassend goed leeg, en ik heb nooit problemen gehad. Terwijl sommige recensenten opmerkten dat de bijgevoegde taal een probleem voor hen was, en ze merkten dat het zou stikken terwijl hun runs doorgingen, ik heb nooit ondervonden dat ik ze moest aanpassen.

Bij de volgende runs testte ik de schoenen op meer technische, wortelige afdalingen en wat steilere klimmetjes. Ik voelde me altijd verbonden met de grond, wat ik niet in elke schoen ervaar. Ik voelde dat er net voldoende opvulling was om deze schoenen een comfortabele plant te geven, maar het was niet zozeer dat ik voelde dat ik onhandig de schoenen rondsleepte. Ze passen goed bij mijn voeten van de eerste run tot de laatste.

Ik vond dat ze niet super zijn in zware Nike Air Max 2017 Womens modder van meer dan 3 centimeter diep of op dik ijs, maar ik zou ze daarom NIET kopen. Ik gleed nog steeds een beetje rond, net als bij sommige andere schoenen met minder loopvlak. Dankzij het comfort, het lichtgewicht ontwerp en de prestaties op elk ander type terrein dat ik tegenkwam, vond ik ze echter de prijs de moeite waard.

Deze schoenen zijn ook goed bestand tegen normale slijtage. Ze vasthaken op doornen of ze op rotsen stoten leek geen grote schade te veroorzaken. Ik heb nooit een scheuren in het gaas opgemerkt en het rubberen teengedeelte was een geweldige bescherming voor een teenstucker zoals ik ben.

Ik denk dat de Summit Unknowns een geweldige raceschoen zijn voor 50K of minder. Ik vond ze prima voor wegvakken, maar ze laten het duidelijk zien op een droge onverharde weg, met technische plekken. En ze grijpen goed op steilere klimmetjes, die indruk op me maakten. Ik heb me nooit onveilig gevoeld of zoals ik de schoenen niet kon vertrouwen om me op een steile afdaling op zijn plaats te houden. Ik ben van plan om ze te gebruiken in mijn line-up voor een aankomende route van 50 miler, gewoon om te zien hoe ze het doen over een 50K.

Ben je bang om te eten voordat je wegrent vanwege maagkrampen? Of weet je niet zeker wat je moet eten en hoe lang moet je eten Nike Air Max 2017 Damen voordat je rent? Je bent niet alleen, veel beginners hebben dezelfde vragen.

Het beste wat u kunt doen is ongeveer een uur en een half tot twee uur voor een run een lichte maaltijd eten. Als een lichte maaltijd niet mogelijk is, eet dan een kleine snack ongeveer 30 minuten voordat je gaat hardlopen.

Het is belangrijk om het juiste voedsel te eten voordat je gaat rennen, want als je het verkeerde voedsel eet, ben je al snel op zoek naar een badkamer vlak na het begin van je run. De beste optie is een lichte maaltijd met veel koolhydraten, weinig vet, vezels en eiwitten.

Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  

Všechny časy jsou v GMT