Astrologická konference

www.ceskaastrologie.cz,www.horoskopodastrologa.cz

 - astrolog


Astrolog JUDr. Jiří Kubík, MBA, ceskaastrologie@seznam.cz, Tel. 607 646418


Všechny časy jsou v GMT



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: pour les courses de récupération
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2019, 09:12 
Offline

Registrován: 17 led 2019, 09:33
Příspěvky: 1456
Het loopseizoen komt snel op voor weglopers. Ik ben net begonnen aan mijn 14wk-blok voor de Halve Marathon in mei samen met andere individuen, groepen, zeer ervaren hardlopers, beginners en alles daartussenin.

Overbelasting wordt beschouwd als de hoofdoorzaak van 80% van de loopwonden (afhankelijk van welke studie u leest)

Dus hoeveel hardlopen is te veel?

Ik heb eens gekeken naar welke Nike Air Max 95 Femme trainingsschema's beschikbaar zijn en sommige hebben veel LEEFTIJD - ze zijn eng om naar te kijken! 4, 5 of 6 keer per week rennen is voor sommigen veel. De progressies in tempo en afstand zijn agressief en algemeen. Je hebt een solide basis nodig om zoveel draaiende te kunnen afhandelen. Te vaak gaat een hardloper een of twee keer per week lopen, ineens 4-5 keer per week - omdat het trainingsplan dat zegt. Wat denk je dat er zou kunnen gebeuren? Het is een enorme piek in training en resulteert meestal in overbelasting.

De meeste gewonde lopers die ik zie in de kliniek, vorderen te snel of hebben geen basis.

Het is gemakkelijk om enthousiast te raken met liefdadigheidsgroepen, hardlopen met vrienden of doelen voor gewichtsverlies. Dit resulteert in midzomernachten en achtervolging van hun staart. Achterstand op gemiste sessies inhalen is Nike Air Max 95 Damen gevaarlijk, meestal resulteert dit in re-blessure. Ze wikkelen zich vaak in bandassistenten en ontstekingsremmers om er maar net de start van te maken!

Het juiste evenwicht vinden is essentieel. Het volgen van een strikt trainingsplan en het negeren van andere factoren is gevaarlijk. De laadcapaciteit van iedereen is anders (vandaar dat we niet allemaal hetzelfde loopplan volgen). Het bovenstaande benadrukt hoe complex het kan zijn.

Het goede nieuws is dat ons lichaam zich kan aanpassen!

Zolang het aanpassingsvermogen niet wordt gecompenseerd door de belasting die erop wordt uitgeoefend.

Persoonlijk had ik vorig jaar een ernstige enkelblessure bij touch-footy. Ik moest opnieuw beginnen met mijn rentree vanaf ground zero. Ik heb het over hele korte runs (3 minuten aan, 1 minuut uit en herhaal). Het kostte me zes maanden om mijn Nike Air Max 95 Womens basis terug te krijgen en je kunt deze dingen niet overhaasten. Ik kan nu 70 minuten continu lopen en heb een solide basis voor de training van de halve marathon.

Geschreven door Rachel Eagleton, Running Science's Nutritionist. Lees hier meer over Rachel:

Als je rondhangt in de sportvoedingswereld, zie je dat er veel gedoe is over het bietensap, dat onlangs is gepromoveerd tot een supplement van Grade A door het Australian Institute of Sport. Supplementen Nike Air Max 90 Mens worden alleen beoordeeld als klasse A als er een bewijsniveau is dat het supplement direct bijdraagt ??aan optimale prestaties. Onderzoek heeft uitgewezen dat atleten met bietensap langer in hetzelfde tempo kunnen trainen. De meest bestudeerde oefensituaties waren 4- tot 30-minuten fietsen en hardlopen.

Suppletie met nitraat in de vorm van rode bietensap lijkt de oefeningseconomie Nike Internationalist Femme van atleten te verbeteren bij het werken met een constante intensiteit, wat zich vertaalt in een iets langere tijd tot uitputting. Voor elites tonen klinische studies een klein maar nog steeds significant voordeel in tijdritten. Interessant is dat recreatieve atleten grotere voordelen lijken te hebben dan professionals, wat mogelijk te wijten is aan minder eerdere aanpassing van het cardiovasculaire systeem om te oefenen.

Waarom is bieten speciaal? De Adidas Superstar Donna van nature voorkomende nitraten in rode bieten worden in het lichaam omgezet in stikstofmonoxide, wat een krachtige vasodilatator is: het ontspant de gladde spierwand langs de aderwanden om de bloedstroom en de zuurstoftoevoer naar de werkende spieren te verbeteren. Dit effect houdt ook de bloedvaten open en ontspannen, waardoor de bloeddruk daalt - het is ook aangetoond dat rode bietensap de bloeddruk verlaagt bij mensen met hypertensie.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v GMT


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot], Google [Bot] a 11 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron

Úpravy vzhledu a funkce KAPIC software
Obsahová správa JUDr. Jiří Kubík, MBA, ceskaastrologie@seznam.cz, Tel. 607 646418