Astrologická konference

www.ceskaastrologie.cz,www.horoskopodastrologa.cz

- astrolog

Astrolog JUDr. Jiří Kubík, MBA, ceskaastrologie@seznam.cz, Tel. 607 646418

Všechny časy jsou v GMT

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: touchant et aller pendant un moment
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2019, 09:01 

Ik had een slechte run ongeveer 6 weken geleden. Het gebeurt af en toe, meer in training dan races voor mij. Meestal is er een voor de hand liggende reden, maar soms ook niet.Adidas Superstar Womens

Het was mijn geplande Adidas Zx 750 Hombre progressie op lange termijn - 110 minuten duur. Ik bouwde netjes in voorbereiding voor de halve marathon in mei. De voorgaande weken op lange termijn waren 100 minuten, 90 minuten in de week ervoor enzovoorts (ik geef er de voorkeur aan om mijn punten te vergroten in tijd en niet op afstand). Ik was onlangs ook van een herstelweek af.

Wat is er gebeurd? Niets dramatisch, ik was erg traag en goed in mijn normale tempo. Mijn benen voelden moe, mijn voet sloeg zwaar en raakte vermoeid. Andere kleine dingen stoorden me ook. Ik heb onlangs een nieuwe koptelefoon gekocht voor mijn iPod, ze waren hopeloos en vielen steeds uit mijn oren. Elke 300 meter moest ik ze opvangen van vallen en het gooide echt mijn ritme uit - dat hielp niet.

Ik eindigde de 110min run en was 20 sec per km langzamer dan de voorgaande weken.Adidas Gazelle Damen Ik was een beetje Nike Air Presto Mujer neerslachtig en kon niet achterhalen wat er gebeurde, al mijn recente loop voelde zo goed!

Twee dagen voor mijn slechte run was ik op het huwelijk van een vriend. Diner, drankjes en dansen voor een paar uur. Als je ook de hoeveelheid staan ??opneemt tijdens de ceremonie en canapés enz. Waren we waarschijnlijk 6-8 uur + die dag op de been! (Om nog maar te zwijgen van de 5k tempo-run die ik voor de ceremonie sloop :)). Ik had misschien de dag ervoor ook een rondje golf gehad, een 4 uur lang heuvelachtig golfterrein moet ook als een sessie op zichzelf worden behandeld. Dit alles eist zijn tol op uw lichaam en moet rekening houden met de hersteltijd. Ik heb de dag voor mijn slechte run ook wat progressie van de glute-kracht gedaan - ik had een beetje pijn en had dit op een andere dag moeten doen. Alles moet worden overwogen.

Ik heb verder Adidas Zx 750 Pánskénagedacht en het was een drukke maand geweest. De kliniek was druk, mijn eigen trainingsbelasting steeg echt, ik was een paar weken eerder ziek en herstelde nog steeds. Het was sociaal een drukke tijd en ik had niet veel slaap. Dit verhoogt de hersteltijd.

Iedereen is anders, uitdagingen met werk, sport, sociale leven, kinderen, (gebrek aan slaap als gevolg), stress die van invloed is op onze training en herstel. Ik begon te beseffen waarom ik een slechte run had, ik was niet overtraining - ik was moe.

Een punt dat ik wil benadrukken, is hoe je je lange runs kunt vergroten. Doe het op tijd, niet op afstand.

Als ik tijdens mijn slechte run mezelf had gedwongen om naar geplande afstand te rennen, zou ik mezelf overbelast hebben. Het feit dat ik moest stoppen bij de 110 minuten-markering redde me. Er is altijd de verleiding om Nike Air Max Tailwind Femmejezelf te pushen tijdens de training. Uiteindelijk liep ik ongeveer 2 km minder dan gepland, maar ik heb mezelf niet verwond. Een 120 min lange run de volgende week was een succes en ik was ook weer in normaal tempo. Alles ging goed met de rest van de training en de afbouw die resulteerde in een PB in de Halve Marathon!

Lange runs zouden moeten bestaan ??uit het besteden van TIJD aan je voeten met minder focus op snelheid en afstand - vooral als je nog niet eerder hebt gespeeld. Respecteer de lange termijn. Naarmate je ervaring toeneemt, zal je tempo toenemen. En met de juiste trainingsschema's, waaronder snelheids- en tempo-runs, zullen je tijden verbeteren.

Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  

Všechny časy jsou v GMT