Astrologická konference

www.ceskaastrologie.cz,www.horoskopodastrologa.cz

 - astrolog


Astrolog JUDr. Jiří Kubík, MBA, ceskaastrologie@seznam.cz, Tel. 607 646418


Všechny časy jsou v GMT



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Sprunggelenks und die intrinsische
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2019, 08:31 
Offline

Registrován: 17 led 2019, 09:33
Příspěvky: 1106
Volgt u een laag FODMAP-dieet om uw IBS-symptomen te behandelen? FODMAPs is een Nike Internationalist Femme afkorting voor Fermentable, Oligosaccharides, Disaccharides, Monosaccharides and Polyols, een grote groep voedingssuikers. Deze suikers kunnen slecht worden opgenomen in de dunne darm en worden gefermenteerd door bacteri?n om gas te produceren. Het volgen van een laag FODMAP-dieet kan helpen om IBS-symptomen te behandelen.

Endurance lopers hebben vaak last van maagproblemen. Als je ook last hebt van een FODMAP-intolerantie, kan het behoorlijk lastig zijn om op de lange termijn van brandstof te voorzien. Hier zijn enkele tips om je te helpen je te concentreren op je hardlopen in plaats van je maag, of je af te vragen waar het dichtstbijzijnde toilet zich bevindt.

Als je langer dan 75 minuten hebt gerend, moet je wat koolhydraten nemen om je run te voeden. Hierdoor blijven de bloedglucosewaarden behouden om uw spieren en hersenen Nike Air Force 1 Dames van brandstof te voorzien. Je haalt ook meer uit je training omdat je de intensiteit langer kunt volhouden. Als u echter een commercieel sportdrank of -gel wilt gebruiken, moet u opletten voor hoge FODMAP-ingredi?nten zoals fructose of honing.

Voor zover ik kan zien, heeft de handige app FODMAP van Monash University geen sportproducten beoordeeld. Dus ik ben ze een voor een gaan bekijken. Laat het me weten als je low FODMAP-producten tegenkomt, zodat ik ze aan de lijst kan toevoegen.

Cafe?ne wordt beschouwd als een supplement van klasse A door het Australian Institute of Sport. Supplementen worden alleen beoordeeld als klasse A als er een bewijsniveau is dat het supplement direct bijdraagt ??aan optimale prestaties. Cafe?ne vermindert de perceptie van inspanning en vermoeidheid, waardoor sporters langer en harder pushen met Nike Air Pegasus 89 Womens minder pijngevoel. Hoewel dit geen FODMAP is, kan cafe?ne een irriterende darm zijn. Een optie voor atleten die cafe?ne willen gebruiken, is Revvies-energiestrips. Oraal opgenomen cafe?ne, zoals geleverd door Revvies Strips, kan GI-klachten als gevolg van cafe?negebruik elimineren, terwijl het toch de prestatievoordelen oplevert. De zoetstoffen die worden gebruikt in Revvies zijn low FODMAP.

Als je eenmaal thuis bent, is het tijd om te tanken met een mix van koolhydraten om uitgeputte glycogeenvoorraden en eiwitten aan te vullen voor spierreparatie. Het is vaak het eenvoudigst om je training te volgen met je volgende maaltijd. Je zou kunnen genieten van mijn favoriete ontbijt - eieren en laag FODMAP-toast met een rand spinazie en tomaten. Chocolademelk is een populaire optie (gebruik cacao, suiker en lactosevrije melk) of je kunt Nike Air Max 270 Mens een smoothie maken met lactosevrije melk (grote bron van eiwitten), ? stevige banaan en aardbeien.

Een woord over eiwitpoeders. Monash heeft erwteneiwit en bruine rijstprote?ne getest. Er is echter aangetoond dat zuivelprote?ne optimaal is voor spierherstel. Weiprote?ne-isolaatpoeder moet een laag FODMAP zijn, maar weiprote?neconcentraten kunnen lactose bevatten, wat een hoge FODMAP is. Lees uw label zorgvuldig door, of neem contact op als u problemen ondervindt bij het navigeren door de labels

Onthoud dat als je traint voor een groot evenement, het erg belangrijk is om je brandstofstrategie Nike Air Max 95 Dames ruim voor de grote dag uit te proberen - probeer nooit iets nieuws op de racedag! Hebt u nog andere lage FODMAP-sportsupplementen gevonden die u hebben geholpen met hardlopen?

Train je voor een uithoudingsvermogen? Wist je dat het gebruik van een wetenschappelijke benadering van voeding in een marathon gemiddeld bijna 11 minuten duurt voordat de finishtijd van een amateurrunner is bereikt? Mijn 8-weekse Endurance Nutrition-programma is gericht op het ondersteunen van je marathontraining met het maken van voedzame voedselkeuzes, een prioriteit zodat je je goed voelt aan de startlijn. Op de racedag word je bewapend met goed beproefde strategie?n die voor je werken en je helpen je best gevoede marathon, halve marathon of triatlon te rennen.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v GMT


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron

Úpravy vzhledu a funkce KAPIC software
Obsahová správa JUDr. Jiří Kubík, MBA, ceskaastrologie@seznam.cz, Tel. 607 646418