Astrologická konference

www.ceskaastrologie.cz,www.horoskopodastrologa.cz

- astrolog

Astrolog JUDr. Jiří Kubík, MBA, ceskaastrologie@seznam.cz, Tel. 607 646418

Všechny časy jsou v GMT

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: meisten von Ihnen
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2019, 09:10 

In de afgelopen paar weken ben ik nog meer opgewonden wakker geworden om te rennen. Waarom kijk ik er naar uit om de laatste tijd meer de deur uit te gaan, heb ik me afgevraagd. Ik dacht erover na en bedacht een paar redenen waarom ik vooral van deze tijd van het jaar geniet. Degenen die dit buiten het seizoen maken, laat alsjeblieft niet je schoenen volledig ophangen, want er zijn veel goede redenen om van deze tijd van het jaar te genieten.

Allereerst is er Thanksgiving! Thanksgiving is een vakantie naar mijn hart. Het combineert hardlopen en eten, waarvoor ik beide zeer dankbaar ben, op een manier die geen Nike Air Max Zero Donna enkele andere vakantie doet. Overal in het land worden mensen wakker en trekken zich aaneen en verenigen zich in een herfstochtend in Turkije Trot voordat ze met familie samenkomen in een warm banket van eten. Dat maakt me aan het lachen.

Een andere reden waarom ik opgewonden raak voor november is de kleine extra dingen die ik krijg om mijn gebruikelijke dagelijkse running outfit van een Inspire tee en Maverick shorts uit te rusten. November brengt een geweldig koel weer en dat betekent dingen als een extra lange mouw Breath Thermo-laag, hoge compressiekousen, handschoenen en een hoofdband. Ik hou vooral van de hoge sokken. Om de een of andere reden zorgen ze ervoor dat ik me retro en oudschool voel.

Er wordt ook volop aan het racen gedaan. Ik hou meer van racen dan van kijken, maar als ik niet in mijn uni zit, heb ik het altijd leuk gevonden om naar races te gaan om rond te rennen en mijn favoriete hardlopers aan te moedigen. Nike Air Max Command Mens November is het hart van de cross-country en cross country kampioenschappen, evenals het marathonseizoen. Dit zijn geweldige evenementen om een ??leuke rondleiding te krijgen, zelfs als toeschouwer die de cursus volgt.

Ook kan een winderige en koele dag me in beide richtingen tegen wind laten waaien, maar er zit een gevoel van avontuur in. De botsing van mijn warme huid tegen de koele lucht wordt verfrissend en verkwikkend. Het geeft me een opwinding voor mijn volgende run, mijn volgende race en mijn volgende jaar.

Wat helpt je om diep te graven als je denkt dat je niets meer te geven hebt? Wat kan je in staat stellen om verwachtingen van zowel jezelf als je leeftijdsgenoten te overstijgen? Hoe haal je het meeste uit jezelf, als je niet eens weet wat dat is?

Ik heb het over dat extra beetje energie, die laatste golf van snelheid, wanneer je lichaam je schreeuwt om te vertragen en op te geven. Wanneer je geest twijfels op je weg begint te gooien en je viel als geven, maar je schreeuwt tegen jezelf: "Nee! Ik ben niet klaar!"

Mensen praten www.hurtadoquesada.es altijd over het mentale aspect van hardlopen. Dat hardlopen is evenveel fysiek als mentaal. Het is moeilijk om de fysieke kant van de sport te betogen, maar hoe kwantificeer je de mentale kant? Wat betekent dat eigenlijk?

Ik weet dat ik tot nu toe veel vragen heb gesteld in deze post, maar ik ben er zeker van dat deze voor jou allemaal relevant zijn in je eigen loopactiviteiten. Ik weet dat ik persoonlijk veel heb nagedacht Nike Air Max 1 Mujer over hoe ik deze vragen beantwoord zie. En ik geloof echt dat je je ergste concurrent kunt zijn in een race of training. Ik geloof dat jij (je Adidas Zx 500 Mujer geest) op je eigen manier kan komen wanneer je probeert alles uit jezelf te halen. Is je geest alles? Nee. Je moet gezond zijn, heel slim en hard trainen en het ook heel graag willen. Maar geven wat je hebt, houdt rechtstreeks verband met hoe goed je geest je maximaal kan duwen.

Wanneer tegenspoed toeslaat, wat het zal doen, zullen er meer twijfels en beperkingen in je geest opkomen die een neerwaarts spiraalvormig effect in je prestaties zullen cre?ren. Ik weet dat ik er zelf ben geweest en ik durf te wedden dat de meesten van jullie een tijd kunnen bedenken waar je je kunt vinden in je eigen training of zelfs in je persoonlijke leven ... omdat ze verbonden zijn. Dit is wanneer je "succes kunt defini?ren als het directe resultaat van hoe goed je geest je fysieke talenten kanaliseert." Dit citaat slaat echt bij mij aan, en ik geloof dat het de relatie tussen de fysieke en mentale Nike Cortez Mujer aspecten van de sport perfect beschrijft.

In wezen weten we niet wat onze limieten zijn. Als ik aan het racen ben, zie ik die uitdaging als de ultieme test van mijn fysieke kunnen en mijn mentale weerbaarheid. En als ik echt alles gaf wat ik had, ben ik nooit teleurgesteld.

Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  

Všechny časy jsou v GMT