Astrologická konference

www.ceskaastrologie.cz,www.horoskopodastrologa.cz

- astrolog

Astrolog JUDr. Jiří Kubík, MBA, ceskaastrologie@seznam.cz, Tel. 607 646418

Všechny časy jsou v GMT

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: tourne et tourne avec
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2019, 09:03 

Verwarm de oven voor op 180 ° C (350 ° F). Plaats haver, amandelen, chia-zaden, ahornsiroop en 2 theelepel (10 ml) vanille, 2 theelepel (10 ml) kaneel en zout in de kom van een keukenmachine voorzien van een metalen mes. Puls tot gecombineerd. Voeg de kokosolie toe en pulseer tot kruimelig. Bewaar 1 kopje (250 ml) van het kruimelmengsel. Druk het resterende kruimelmengsel in een met bakpapier beklede (of goed ingevette) 8 x 8 inch vierkante bakpan. Bak Nike Air Max 270 Pánské gedurende 10 minuten. Koel iets.

Meng ondertussen gehakte perziken bruine suiker, ma?szetmeel, kardemom, gember en de resterende vanille en kaneel. Giet het perzikmengsel gelijkmatig over de korst. Strooi het gereserveerde kruimelmengsel over perziken en druk zacht met de hand naar beneden (perzikkleurige laag zal zichtbaar zijn). Bak gedurende 45 minuten. Haal uit de oven en laat hem volledig afkoelen. Verwijder uit de pan en snij in 16 vierkanten. Bewaren in een luchtdichte verpakking in de koelkast gedurende maximaal een week, of tot maximaal 3 maanden invriezen.

Charmaine Broughton-Dunn, oprichtster van Marathonmom.ca, heeft haar leven getransformeerd van een moeder met overgewicht; naar een marathonloper, triatleet en vooral gezonde echtgenote en moeder. Charmaine is een opgeleide chef-kok en schrijver van levensmiddelen voor een Nike Air Force 1 Femme aantal nationale publicaties, waaronder; Running Room Magazine. Charmaine is een gewilde actieve coach en heeft met trots leiding gegeven
veel vrouwen naar hun EERSTE finishlijn.

Charmaine draagt ??bij aan Running Healthy Recipes op de Mizuno Run Club-site, dus kom regelmatig terug voor deze nieuwe functie op de site om heerlijke recepten te bekijken die je fit en vol houden!

Vraag: Ik ben een grote man (6-1, 255 pond) die te veel uitspreekt en veel ondersteuning en bescherming nodig heeft. Ik draag al vijf jaar de Wave Alchemy en het heeft goed voor me gewerkt. Maar toen ik naar mijn plaatselijke winkel ging, vertelde de verkoopmedewerker me dat Mizuno de Alchemy stopt, maar van plan is om er een vervanger voor te hebben. Kunt u dit bevestigen en als het waar is, kunt u mij iets vertellen over de nieuwe schoen en wanneer deze zal Nike Air Max Command Womens uitkomen? Michael Schwendinger, Eagan, Minnesota

A: Dat klopt. De Wave Alchemy wordt stopgezet en deze zal in januari worden vervangen door de nieuwe Wave Paradox. De Alchemy is tot december nog steeds verkrijgbaar in de Mizuno-lijn. Maar de Paradox is geen directe vervanging voor de Alchemie. De ondersteuning van de twee schoenen is ongeveer hetzelfde, maar de Paradox heeft 20 procent meer demping, een soepelere rit en is veel lichter. Net als de Alchemie heeft de Paradox een uitzonderlijk stabiele basis van ondersteuning die ideaal zal zijn voor overpronators en orthotische dragers. Gewoon, de Wave Paradox zal een veel betere maximale supportschoen zijn dan de Alchemy ooit was. We zijn erg trots op de Paradox en kunnen niet wachten tot het uitkomt.

Nieuw Nirvana?

Vraag: Ik ben dol op mijn Nirvanas en ik ben bang dat het nieuwe Nike Cortez Damen model zal verschijnen. Kun je me vertellen wanneer dat zo is en of er veranderingen zijn? Jamie Wallace, Gallatin, Tennessee

A: Jamie, ik haat het om het nieuws aan je te vertellen, Nike Roshe Run Womens maar de Wave Nirvana is enkele maanden geleden gestopt en er komen geen nieuwe modellen. Maar wanhoop niet. We hebben een gloednieuwe schoen uit in januari - de Wave Paradox, zie bovenstaande vraag voor details - wat een beter en beter schoen zal zijn dan het Nirvana ooit was. Ik kan me geen Nirvana-dragers voorstellen die van hun steun en fit hielden, niet meer van de Paradox houden.

Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  

Všechny časy jsou v GMT