Astrologická konference

www.ceskaastrologie.cz,www.horoskopodastrologa.cz

- astrolog

Astrolog JUDr. Jiří Kubík, MBA, ceskaastrologie@seznam.cz, Tel. 607 646418

Všechny časy jsou v GMT

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: unsere Kinder diesen
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2019, 08:53 

Als Daniel Tapia op 17 augustus aan de start staat van de Nike Air Max 270 Dames Wereldkampioenschappen Marathon, zal hij even nadenken over hoe ver hij is gekomen.

Een jaar geleden was hij nog maar een hardloper, worstelde om te trainen tijdens zijn werkdagen in het restaurant van zijn gezin en 's Nike Internationalist Femme nachts naar de rechtenacademie te gaan. Tapia had in Californi?, Big Sur en Cal International, een paar marathons gewonnen, maar had de doorbraak nog nooit op nationaal niveau bereikt.

Dat gebeurde in april in Boston, waar Tapia zijn PR met meer dan een minuut verbeterde en negende eindigde (tweede Amerikaan) in 2:14:30.

Hoewel zijn tijd was niet zo opmerkelijk, de 26-jarige werd genoemd als een afwisselend voor de World Champs-team. Toen Mo Trafeh in juli gewond raakte en uit Moskou werd gehaald, werd Tapia slechts vier weken voor de marathon aan zijn team toegevoegd als zijn vervanger.

Al diep in zijn training voor de Amsterdam Marathon (20 oktober) sprong de teammizuno-marathonloper de kans om bij zijn eerste nationale team in de VS te zijn en zijn eerste overzeese reis te maken. Meteen na het nemen van de California Bar, Adidas Zx 750 Damen vertrok Tapia vanuit zijn huis in Castroville, Californi? naar Colorado Springs en begon 140 mijlenlange weken te plunderen in afwachting van Moskou.

"Ik was geschokt toen ik werd geselecteerd," zei Tapia van het Amerikaanse Olympische trainingscentrum, waar hij de laatste hand legde aan zijn voorbereiding op de werelden. "Dat is een van de dingen over de marathon - je weet het gewoon nooit. Maar het enige dat we allemaal weten, kost veel werk. "

Niemand weet dat beter dan Daniel Tapia.

Zijn ouders hebben drie restaurants: Norma's Family Restaurant (Amerikaanse casual, geweldige pannenkoeken) in het Salinas-gebied in Centraal Californi?. Zijn ouders en zijn drie broers en zussen hebben altijd in een van de restaurants gewerkt die naar zijn moeder zijn vernoemd. Het deed er niet toe of Tapia op de universiteit zat - aan de universiteit Nike Air Vapormax Femme van Californi? - Santa Cruz of het Monterey College of Law - hij was er elke dag zes of zeven uur. Vóór het werk rende hij en na het werk nam de nachtlessen op de rechtenstudie. Op sommige dagen kwam hij 's avonds na de rechtenstudie in een tweede run.

Zegt de vader van Tapia, ook Daniel: "Restaurateurs helpen ons gezin te breien en stellen ons in staat om meer tijd samen door te brengen. We wilden een plek die onze kinderen na school konden vinden en die ze konden helpen en leren hoe ze moesten werken. De vader van mijn vrouw leerde haar de waarde van werken, mijn vader leerde me de waarde van werken en we wilden dat onze kinderen dit aspect van het leven zouden leren. "

Blijkbaar hebben de vijf Tapia-kinderen die levensles redelijk goed geleerd.

"Het was nooit gemakkelijk voor ons", zegt Tapia, "maar dit is wie ik ben. Het Nike Air Max 2017 Dames was nooit een ontbering. Mijn ouders zijn mijn ruggengraat. Wanneer ik hulp nodig had, waren ze er voor mij. Als ze hulp nodig hebben, ben ik er altijd voor hen. '

Zonder de stress van het studeren voor het California Bar-examen, stortte Tapia zich op een verkort trainingsschema voor Moskou, met een snelheid van 140 mijl per week. "Het was geweldig. Ik rijd twee keer per dag, maak me klaar voor de Worlds en Amsterdam, maar dat is alles wat ik doe. Geen werk, geen school. Ik heb zoveel tijd aan mijn handen dat ik niet wist wat ik ermee moest doen. Dus begon ik een kruistraining te doen - wat ik nog nooit gedaan heb - en ik krijg zelfs fysiotherapeutische behandelingen, ook al ben ik niet gewond. In het begin was al die vrije tijd lastig, maar ik heb me aangepast. '

Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  

Všechny časy jsou v GMT