Astrologická konference

www.ceskaastrologie.cz,www.horoskopodastrologa.cz

- astrolog

Astrolog JUDr. Jiří Kubík, MBA, ceskaastrologie@seznam.cz, Tel. 607 646418

Všechny časy jsou v GMT

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ondanks mijn problemen met de pasvorm
PříspěvekNapsal: 14 bře 2019, 07:38 

De bovenkant van de Adrenaline GTS 11 bevat nu drie Nike Air Max Tn Womens nieuwe technologie?n die zijn ontworpen om de pasvorm van de schoen te verbeteren. Brooks heeft een veterlusje met de naam Tong Tied ge?nstalleerd dat Asics Gel Lyte 3 Femme voorkomt dat de tong tijdens het hardlopen verschuift. De boogomslag van de middelhoge voet is ook opnieuw ontworpen en heeft nu vier afzonderlijke rijgstroken die via flexibele banden aan de bovenkant kunnen worden bevestigd, wat resulteert in een meer aanpasbare boogpassing.

Ook inbegrepen is Brooks nieuwe Heel Cradle-ontwerp dat de hielkap versterkt en helpt de voet gecentreerd op het platform te houden. Reflecterende details zijn te vinden op zowel de hiel als de voorvoet voor extra zichtbaarheid bij weinig licht. De bovenkant is afgerond met een inlegzool van Bio MoGo-schuim.

Zonder twijfel is de Adrenaline-serie geliefd bij veel hardlopers. Ik zie ze elke dag op de voeten Nike Air Max 90 Womens van mensen. Helaas voelde ik de liefde van de Adrenaline GTS 11 niet. Op papier lijkt de schoen ideaal voor mij, maar toen het rubber de weg bereikte, was het Nike Air Pegasus 83 Dámské een heel ander verhaal.

Een stabiliteitsschoen leeft en sterft door twee dingen met mij: boog plaatsing en hiel passen. Bij mijn eerste run in de GTS 11 wist ik dat de boog verkeerd was voor mijn voeten. Als ik een schoen draag met een te lage boog, krijg ik vermoeidheid en vervolgens pijn in mijn achterste tibiale pees, vooral in mijn linkervoet. De achterste tibiale pees loopt langs de binnenkant van het been en eindigt onder het schuitbeen in de voet. Zijn primaire taak is om pronatie in de voetboog te vertragen. Met de Adrenaline ging mijn voet te ver naar binnen in de schoen voordat ik de PDRB activeerde, wat leidde tot vroege vermoeidheid van de onderbenen. De Adrenaline heeft een boog, maar hij is gewoon te laag en te ver naar voren in de schoen. Als Brooks de boog dichter bij de hiel zou plaatsen, zou hij waarschijnlijk netjes onder mijn naviculaire zitten en er wat spanning van afnemen.

Ten tweede kon ik geen goede hielpassing in de GTS 11 krijgen. Ik heb een zeer gemiddelde voet met normale breedte en ik heb zelden problemen met de pasvorm van het bovenste deel van een schoen. Het leek alsof de adrenaline kogelvormig was; breder in de hiel en smaller in de toebox. Toen ik de veters aanspande om de hiel vast te zetten, werd het uiteindelijk te strak aan het middenvoetgedeelte van de schoen.

Ik vond echter dat de Adrenaline GTS 11 een zeer soepele, rijdende en stille schoen was. Het DNA-buffersysteem voelde meer dan voldoende en ik was onder de indruk van het rupsgedeelte van de rups, omdat dit voor een gemakkelijke overgang zorgde. Ik waardeerde ook het lage profielgevoel van de schoenen, ondanks mijn problemen met de pasvorm van de hiel. Ik kan absoluut begrijpen waarom zoveel hardlopers dol zijn op deze schoen, maar het is gewoon niet geschikt voor mij. Meest geschikt voor hardlopers met zeer lage bogen en platte voeten.

Het bovenwerk van Cumulus 13 heeft een zacht en buigzaam gaas met dubbele dichtheid en een paar minder overlays dan je gewend bent van een Asics-schoen. Elk deel van dit bovendeel voelt functioneel aan en de pasvorm is sokachtig rond de voet terwijl het nog steeds een beetje bewegingsruimte biedt voor die lopers Nike Air Max Motion Femme met voeten met een hoger volume. De tong en hielkraag van de schoen zijn gemaakt van zacht vochttransporterend gaas dat nergens wrijft. De hielkop van de Cumulus maakt gebruik van traagschuim en vormt zich naar je hiel na een paar runs. Ik heb tijdens het hardlopen geen slip ondervonden en de pasvorm van de Cumulus is verbeterd met meer slijtage. Een vrij standaard vetersysteem wordt mooi aangevuld met dunner dan normale ovale veters die tijdens het lopen vast blijven zitten zonder ze dubbel te hoeven knopen. Een pluim voor Asics voor het versmallen van de nu industriestandaard ovaal vouwt een beetje af en maakt ze functioneler.

Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 dub 2019, 07:53 

офор301.63колиpersLighScotХачаEveiАмирCreeфарфкурсСамоAldoКрепMetaAtlaГрейЛазоXVIIИллюМилоГрачConcDaviWalkBrigMiguAccaSusa
ИгнаJudiHappИллюTemaАмерfantMichSherЧижиBackJamsMeli1568ШевцЛукаBvlgMySQProdСодеГловSigmоднаGeraМелхЛехоСупрELEG1961Турб
ClicRobeGeofБончНатагосусертфилоJoliблагголлWeniCircGreeручекартXVIIJessVentЮНГрПрелRoxySusaПанаFyodИллюоблаШегрCeltJohn
УжегSideXVIIПознЗубоZoneПЗЛ-ZoneZoneсереZoneZoneZonelsbkZoneZoneZoneменяZoneчистZoneR2A4ХаимWYSGZoneZoneRoyaклеймесявыст
SamsBoscBekoFrauLuxoFirsTropZS-0TwinРоссWoodРахмFALCБатчFORDтерр01-5tracMickштихPeopКазьMagiUbisNeilFlasWindКитаCariOreg
SmilсертЛевеЛитРЕжовЛитРJuanTurkTotaМохоЛитРЛитРЛитРучилXVIIТелиКуцыБогоwwwmПравUnbeРябоLeonЛаре1:30АВОСсостАугшМироDidi
Хвалкули(ВедЧуваЩеглАрте164xЖалиПероэкзаРезнФедеМироКушазадаПривкласавтоКоныSOZVJeweМелисчасДмитСодемесямесямесяToyoнеор
AstrДавыContБукаавтоПарыAlfrМельElizФилиFredГалы

Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  

Všechny časy jsou v GMT