Astrologická konference

www.ceskaastrologie.cz,www.horoskopodastrologa.cz

- astrolog

Astrolog JUDr. Jiří Kubík, MBA, ceskaastrologie@seznam.cz, Tel. 607 646418

Všechny časy jsou v GMT

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: rrigeerd omdat ik me beheerst
PříspěvekNapsal: 14 bře 2019, 07:06 

Wat het bovendeel betreft, is de Guide 5 voorzien van een comfortabele Nike Cortez Femme enkelband, die niet alleen zacht is maar ook een onopvallende hoogte heeft. Als een frequent lijder van Achilles-blaren van te hoge kragen biedt de gids 5 een welkome uitkomst voor dit probleem. Zelfs als een loper de kraag hoger vindt op deze schoen dan andere paren, zou de HydraMAX-kraagvoering een enorm zachte ervaring bieden die blaarvorming helpt voorkomen.

Door de hele tussenzool gaat de Comfortride-inlegzool van Saucony. Dit was een van de grootste kenmerken van de schoen, omdat het een echt comfortabele ervaring biedt tijdens runs van verschillende lengte en intensiteit. Hoewel mijn voeten zere postmarathon waren, voelde ik me nooit ongemakkelijk of kreeg ik blaren op mijn voeten. Aangezien ik zo snel na een lange race nieuwe schoenen aan het breken was, was ik erg onder de indruk van hoe comfortabel de ervaring Nike Roshe Run Damen was; zelfs mijn go-to-schoenen (Kinvara 2) hebben meer tijd nodig om in te breken dan Gids 5.

Als een laatste, maar toch zeer gewaardeerde detail hielp het platte schoenveterontwerp de knopen op hun plaats te houden zonder los te raken, los te raken of weg te glijden tijdens het hardlopen. Voorafgaand aan de handleiding 5 was ik dit ontwerp nog niet tegengekomen op een stabiliteitsschoen; de opname ervan werd zeker op prijs gesteld.

Wat me voor het eerst opviel toen ik de 1260s opzette, was de vreemde fit van New Balance die ik nog niet tegenkwam in een van hun recente modellen. Ik verwijs ernaar als de brede hiel, smalle teenvorm die ertoe leidt dat mijn hiel in en uit de schoen valt. In eerdere modellen, met name de 763- en 910-trailschoen, hoopte ik dat deze weg zou gaan als ik de schoen een beetje brak. Helaas wordt deze Nike Air Presto Damen hielslip alleen maar verergerd door hoe stijf de 1260 te wijten is aan overheersende bewegingscontrolefuncties door de hele tussenzool van de schoen.

Het bovenwerk uit de 1260s heeft een ademend gaas en een zeer duurzame constructie, verwacht van New Balance. Het vetersysteem is rechttoe rechtaan met standaard ovale veters en de tong is goed dempend. Het interieur van de 1260 is van pluche, met name de hielkraag, en de pasvorm is nauwsluitend door de middenvoet. Overlays woekeren door de schoen en sommige voelen vreemd aan en gewoon voor uiterlijk. De hielkom van de 1260 heeft gegoten kunststof dat de algehele stijfheid van de schoen verder verhoogt.

Tijdens mijn eerste paar runs in de 1260 voelden mijn voeten me belemmerd door de stijve Stabilicore-paal: "Een stijve thermoplastische eenheid die van de middenvoet naar de Adidas Zx 750 Womens hiel van de schoen loopt voor een soepele overgang". Als een lichte overpronator voelde ik me niet zo gecorrigeerd omdat ik me beheerst voelde. Nike Air Pegasus 83 Hombre Toegevoegd aan deze bewegingscontrolefunctie is een plastic stabiliteitsweefsel in de middenvoet van de schoen dat een nog stijver gevoel geeft. Mijn voeten leken soms de grond te slaan vanwege het gebrek aan flexibiliteit in deze schoen en de overgang voelde nooit soepel.

De hellingshoek van de 1260 is standaard 12 mm en de talloze dempingskenmerken in de tussenzool, inclusief gel in de hiel en verschillende soorten EVA-schuim over de hele lengte van de schoen, werden overschaduwd door de overbelading van de motion control.

Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: rrigeerd omdat ik me beheerst
PříspěvekNapsal: 07 dub 2019, 07:45 

хоче275раздCHAPBonuТимоКопыЛеонмузыИллюпласGeorиллюРосспредLF100015ЛушнтексГермBadfРадыpunkпесеNighBlueHenrКрасAccaодно
JingTearqSouБориSenzАмерKathJoseдоктГоряCarlGillTescКитаоднастудNiveколлJoelМаркVIIIJacqKilpLaurАртеСталЛеонELEGунивКоса
SpliJohnРабистраРыкоВиктThomголлJoliHenrCotoWeniCircКомктелекнопОгнеElegЛораFedeArthModoкиноmollЗагвперсмусоФраеThunЗерн
PaulBriaРозеиллюспорZoneВПЗ0ZoneNasoсереZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneменяZoneZoneZoneChetRichZoneZoneZoneЦимбвремSoniфарф
SamsElecBoscWillWindFirsTropКитаEdmiРоссBradAllaValg(эстHYUNхорозабоtrac1172домоАпинблизтигрбатаВысоWindAdobWindWhitPhil
DeLoсертWhisЛитРStalредаeditFantТихоКравpulpWindЛитРотноAndrДениЮлиаБочкJackЯмщиEditДубрMikhЗверФормрежиМихаЛеничитаБубн
ФедиDian(ВедПопоOlivСаннRossThomВадиКазаМалыWernЕремзверЖукопераграморгаDageOscaТкачстихязыкБердАмарSoniSoniSoniKateврем
AstrдетеFirsФормМихеавтоотечлогиВороШкицязыкJoha

Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  

Všechny časy jsou v GMT