Astrologická konference

www.ceskaastrologie.cz,www.horoskopodastrologa.cz

- astrolog

Astrolog JUDr. Jiří Kubík, MBA, ceskaastrologie@seznam.cz, Tel. 607 646418

Všechny časy jsou v GMT

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: bovendeel aanwezig voor de bijgewerkte
PříspěvekNapsal: 12 bře 2019, 08:58 

Met de ondergang van de Wave Cabrakan-serie dient de Wave Ascend nu als het unieke aanbod van Mizuno voor de baanbrekende markt. Mizuno probeert het net breed te werpen door een sleepschoen te ontwerpen die voldoet aan de behoeften van zowel neutrale als stabiele voettypes. Op het eerste gezicht doet de Wave Ascend griezelig denken aan zijn zustervlieger, de Wave Elixir. Dat komt omdat de twee een vergelijkbaar DNA delen met betrekking tot het ontwerp van de golfplaat in de tussenzool. En beide schoenen zijn afgestemd op prestaties in het achterhoofd, met als enig verschil de loopvlakken.

De Wave Ascend ziet er zeker uit met een dunne groene tussenzool, een goed zichtbaar oranje logo en een bovenste laag in een blauwe tint die Mizuno 'op internet surfen' noemt. Nike Cortez Mujer De eerste pasvorm is beslist Mizuno, inclusief een smalle hak, knus midden voet en een ruimere teenendoos. Sinds laat heeft Mizuno een ontwerp met 'geveerde tenen' ingebouwd waarbij de voorvoet van de schoen op een gebogen manier wordt gevormd. Dit ontwerp zou de overgang moeten versnellen en hopelijk resulteren in een prestatiegevoel voor de loopervaring. De Wave Ascend 7 heeft deze functie en ik heb gemerkt dat het effect aan het begin van mijn tests duidelijker was, maar leek wat losser te worden naarmate de kilometers hoger werden.

Omdat de tussenzool uit één stuk bestaat, omvat deze ook de meerderheid van de buitenzool. Puma heeft zijn evertrack-rubber toegevoegd aan enkele van de hogere slijtgebieden voor extra bescherming. Het grootste deel van de tractie van de schoenen komt uit een reeks pads die uniform langs bosjes Asics Gel Lyte 5 Womens worden geplaatst. Hierdoor kreeg de schoen een eenvoudige en effectieve grip op verharde oppervlakken, terwijl de rit en de overgang natuurlijk en soepel bleven. Hoewel de constructie van deze tussenzool de schoenlamp behoudt, zal ik sceptisch optimistisch blijven over de duurzaamheid ervan. Ik denk dat ik comfortabel zou kunnen zeggen dat het gemakkelijk meer dan 300 mijl zou kunnen duren.

Voor een eerste deel van een zachte schoen met Nike Internationalist Damen een comfortabele rit, zal ik zeggen dat de 900 niet slecht is. Ik denk dat het een aantal gebieden heeft om te verbeteren met betrekking tot de bovenkant van de schoen. Het is absoluut geen snelle overzetschoen, maar biedt iets meer pit dan wat ik van een pluchen schoen mag verwachten. Met een gewicht van 10,4 oz. Het is lichter dan dat van de Vomero of Cumulus, waardoor het een klein beetje omhoog gaat. Ik denk dat de 900 een goede schoen zou zijn voor zwaardere hardlopers of die op zoek zijn naar een dempende wegschoen voor lange herstelritten.

Er is een volledig nieuw bovendeel aanwezig voor de bijgewerkte Wave Ascend 7. Als u een nieuwkomer bent op trailrunning zult u merken dat het bovenmateriaal van de meeste trailschoenen iets steviger is ontworpen dan hun tegenhangers op de weg. Dit is een noodzakelijke functie om letsel aan Adidas Zx Flux Femme de voet te minimaliseren van de meedogenloze wortels, rotsen en scherpe stokken die in de meeste loipenplaatsen wonen. De Wave Ascend heeft ook een stevige hielkap en een tong die is bevestigd aan de zijwanden van het bovendeel en voorkomt dat er vuil in de hak raakt. De overlays in het bovendeel zijn zeer goed geplaatst en resulteerden in een mooi gesloten pasvorm rond de hiel, vooral bij het gebruik van het laatste oogje. Bovendien zijn de overlays vervaardigd uit een zwaarder en steviger materiaal om de voet te helpen beschermen en vastzetten, omdat de trailomstandigheden en -oppervlakken veel mediale en zijwaartse bewegingen rond het voet- en enkelgewricht kunnen veroorzaken. Mizuno heeft ook een AP-foam-sokvoering toegevoegd in plaats van het Ortholite-ontwerp dat te vinden is op de meeste wegmodellen. Het ontwerp van het AP Nike Air Max Jewell Dámské is meer een schuim van gesloten cellen en neemt minder snel wateroverlast.

Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  

Všechny časy jsou v GMT